Torsdag, tvätt och trötthet.

 

Ikväll tvättas det för fullt. Ska även strax slita mig från soffan och städa undan lite eftersom det ser ut som faaaaan här. Har inte ens orkat ta tag i min väska från Göteborg som verkligen borde packas upp.


På grund av min arm sover jag sjukligt dåligt på nätterna så jag är så jävla trött hela tiden. Jobbar både imorgon och lördag och det är sjukt mycket att göra nu så jag ser verkligen fram emot att sova på söndag. Efter jobbet på lördag ska jag även gå på visning på Plaza, tror det är Goldwell. Kan bli skoj, alltid kul att se vad som händer med håren i vår!


Imorgon kväll ska Leif och jag på Scharinska och käka pizzabuffé. Alla som läser detta och är sugna kan gärna höra av dig/er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0