Framsteg!



Kollade just lite mått och vikt, bara för skojs skull och insåg att jag snart tappat ett kilo (mycket för mig eftersom jag bara vill bli av med 2-3) och även förlorat 2 centimeter runt rumpa och mage! Så underbart! Det har inte ens varit jobbigt, bara kul. Jag skulle kunna träna varje dag men det är så svårt att hinna med. Kommer hem kring åtta både tisdag, onsdag och torsdag nu, så det känns lite jobbigt att göra det de andra dagarna med.

Nämen vilken pepp ändå! Det känns ju inte direkt av men jag känner mig lite hårdare på magen och om jag spänner riktigt noga så känner jag min triceps! WOOOW!



Tack även för kommentarerna, det värmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0