Jag brukar inte...


...skriva om väder och vind i min sjukt stora blogg. Kanske för att jag pratar om det dagarna i ända på jobbet? Trots det måste jag ändå säga att FY FAN så skönt det är att sommaren är här!

Imorgon är det exakt två månader kvar till bröllopet. Börjar bli lite nervös och panikslagen...

Skönt att jag orkade ta mig till USM för tredje gången denna vecka, idag blev det pump. Kul med lite omväxling från gymmet faktiskt! Känner en enorm pepp och ska nu sista två månader "steppa up" lite, som man så coolt säger på utrikiska. Nu ska det ätas ännu nyttigare och tränas ännu hårdare!! Eller, vi får se! Håller tummarna att jag slipper undan Leifs monsterförkylning så jag kan hålla igång.



Jag är ledig imorgon så jag passar på att sitta uppe lite extra länge. Hoppas på sol imorgon, då tänker Ralf och jag sitta på balkongen och bränna oss.




Vill avsluta med att säga att jag, som inte ens är ett gigantiskt fan, är väldigt ledsen över att Dio dog idag. Fattade nog aldrig att det var så allvarligt ute med honom. Känns väldigt konstigt att vi såg honom på Sweden rock för mindre än ett år sen och nu finns han inte längre.

Ännu ett tecken på att man verkligen ska njuta av livet så länge man kan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0