Jo.



Just nu går livet liksom runt i någon sorts ekorrhjul (varför säger man så? En ekorre sitter väl i granen?).
Sova, jobba, träna, äta och ha en hund full av hormoner. Det är som det.

Så jag har som inget att skriva om. Det sjuka är att även fast jag inte skriver har jag omkring 40 besökare här per dag. Hur?! Vilka?! Jag blir som inte så inspirerad av att skriva när det dels inte händer nåt att skriva om och dels när det smyger omkring mellan 40-80 pers här och nästan ingen ger sig till känna och får mig att bli uppmuntrad.



Jag ska försöka skriva mer, eftersom jag själv mår bra av det. Tyvärr är det så att jag kommer på bra saker att skriva när jag jobbar, cyklar eller tränar men då sitter jag ju inte vid en dator, eller huuur?! NEJ!



Kommentarer
Postat av: johanna

ja läs allti! så uppdatera. ja vet hur de är nu. livet alltså. preeetty dött.

2010-05-06 @ 21:33:08
URL: http://aahjaharingenaning.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag läser alltid me, men är nog dålig på att tala om det... Jag tycker du är duktig som orkar skriva! Som småbarnsmamma så har du ett sjukt händelserikt liv, du ska fan gifta dig snart!!! Sjukt stort! Puss min vän/ J

2010-05-06 @ 21:57:13
Postat av: T

ja är också här, ofta ofta. Ska skärpa mig med kommenterandet :)

2010-05-06 @ 22:02:39
Postat av: Gudrun Johansson

Jag är in hos dej varje dag, tycker det är så kul, så skriv!

2010-05-06 @ 22:14:17
Postat av: Anna

ja kollar oxå ofta... men det vet du väl :) Det är alltid roligt läsa din blogg....

2010-05-07 @ 05:42:30
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0