Blä.


Idag har jag en ful och fet dag. Jag vill inte ha nån kommentar där det står att jag är varken ful eller fet nu. När man har ett jobb som innebär att stå framför en spegel hela dagarna, kan man lätt få för sig saker.

Äter även kolhydrater som luft nu och känner mig inte alls så pigg och fräsch som jag en gång gjorde. Bättring ska det bli.

Vad fasen ska jag göra av resten av livet? Ska vi flytta och genomföra våra drömmars plan? Eller stanna här och om kanske tre (!) år börja trivas för att jag godtagit att livet inte blir mer är detta?

Jag kan inte låta bli att tro att jag kanske, kanske är ämnad för nåt mer.

Kommentarer
Postat av: Flygarn

Flytta?? vad har ni för drömmar? blev så nyfiken nu. Jag tycker det låter så mycket mer pepp än att du kanske eventuellt kan godta livet om tre år. Du är värd det bästa! och du är ämnad för stordåd, bästa betto. puss på dig!

2008-08-05 @ 20:33:22
URL: http://emlicon.blogspot.com
Postat av: Terran

Nej för helvete! Stanna inte kvar. Kom dit jag åker, eller var som helst annars. Livet är för kort.

Gävle har inte hört av sig än heller. Tjänsten är inte tillsatt, men sen vet jag inget mer. Så nu är det nog kört. Jag tänker falun. eller nått.

2008-08-06 @ 17:16:53
Postat av: Terran

Förresten har jag smutsigt hår och gamla leder. Även utan en spegel framför sig så kan man inse att man inte är i toppform

Kram

2008-08-06 @ 17:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0