Nej


jag har inte dött. Dock har nåt dött inom mig (höstdepression?) som gör att jag är helt tom. Tänker inget särskilt och gör inget särskilt. Sköter mina sysslor bara. När jobbet är slut går jag hem och när jag vaknar på morgonen går jag till jobbet (se tidigare dagsschema).

Tur som fasen att jag har Ralf. Han får mig att skratta högt fast det bara är vi två när han blir galen i sandhögen vid bajstunnan. Han älskar fan sand. Han busar i högen tills nosen är ljusbrun och ögonen igenmurade.

Leif är också rätt bra, han. Idag hade han gjort lax i ugn när jag kom hem. Till det fick jag sallad med valnötter, avocado och lyxig getost. Utan honom svälter jag på alla sätt.

Jag skulle lätt kunna döda ett mindre djur (ej Ralf) för att bara åka iväg ett tag och sitta på en strand någonstans. Där kanske jag hittar Elisabeth.







Muspekaren låser sig hela tiden. Jag blir galen.

Kommentarer
Postat av: Terran

Skönt att höra att du inte dött vännen. du är inte ensam i deppet. bara så du vet.

2008-09-16 @ 22:17:00
URL: http://terrangbg.blogspot.com
Postat av: Anna

det låter som du behöver komma ifrån lite. Ni får mer än gärna komma hit å hjälpa till och slipa och tapetsera lite, eller varför inte vara barnvakt??

2008-09-17 @ 09:54:58
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0